ΝΙΚΟΣ ΣΕΡΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Αρκετές μέρες προσπαθώ να κρατηθώ...
Ξέρετε πολύ καλά αν από εδώ δεν έχω τιμήσει ανθρώπου του καλλιτεχνικού χώρου που φύγαν από τη ζωή.
Όμως τώρα, φυσικά με απόλυτο σεβασμό σε ένα νεκρό άνθρωπο, οφείλω να πω δυο πράγματα.
Λοιπόν, όλοι εσείς κύριοι της ελληνικής τηλεόρασης, των gossip αλλά και των δελτίων ειδήσεων που δυο βδομάδες τώρα προσπαθείτε να μας κάνετε να μην ξεχάσουμε τον άτυχο ηθοποιό, ανοίχτε λίγο τα μάτια σας, και γυρίστε να δείτε πόσοι συνάδελφοί του αυτή τη στιγμή "ψωμολυσσάνε" (για να χρησιμοποιήσω την ακριβή έκφραση), παίζουν τον Παπουτσωμένο Γάτο σε παιδίκες κυριακάτικες παραστάσεις, γίνονται γκαρσόνια σε καφετέριες, κάνουν χίλιες δυο δουλειές του ποδαριού, για να έχουν από την άλλη μεριά, κάποιοι κύριοι σαν τον εκλιπόντα, δουλειά ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ στην τηλεόραση, να αμείβονται με ΑΜΥΘΗΤΑ ποσά, να τα χαλάνε στις κοκαϊνες και στους επιβήτορες, και ευγενικά εμείς από πάνω να πρέπει να λέμε ότι "δεν κατάφεραν να χαλιναγωγήσουν τα πάθη τους"...
Για σκεφτείτε πόσων ανθρώπων το ψωμάκι έφαγε ο μακαρίτης, δεκαπέντε χρόνια τώρα που έπαιζε ανελλιπώς στο γυαλί... Και πόσοι ακόμα σαν αυτόν υπάρχουν... Και την άλλη φορά σκεφτείτε πιο σοβαρά τα "μνημόσυνά" σας. Τη Ρένα την Παγκράτη, που αυτοκτόνησε μη βρίσκοντας δουλειά επί χρόνια, μήπως τη θυμόσαστε; Έτσι, ένα όνομα μου ήρθε τώρα... Σκεφτείτε πόσο λιγότερα από αυτά τα πηχαία λόγια που βγάζετε σε τίτλους όπως "Ο μοναχικός γόης (!!!)" (πρώτη φορά είδα να γοητεύεις με την κ...τρυπίδα σου...) έχετε πει και πόσες λιγότερες ώρες έχετε αφιερώσει σε ανθρώπους μακράν μεγαλύτερης αξίας, που ίσως δεν είχαν την τύχη να ήταν "λαοπρόβλητοι" μέσω του μαγικού γυαλιού...
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για σας που αφήνετε τα λουλούδια στην οδό Μετεώρων. Για σκεφτείτε αν έχετε κάνει το ίδιο σε κάποιον πραγματικά σημαντικό άνθρωπο, κι αν πραγματικά αυτή είναι η μόνιμη στάση σας απέναντι σε όλους, εγώ πάω πάσο...
Και τελειώνω με δύο "ντροπές", μία που έγινε και μία που θα γίνει.
'Ηταν μεγάλη ντροπή για το κανάλι του ΑΝΤ1 που έπαιξε το επεισόδιο του σήριαλ που πρωταγωνιστούσε ο Σεργιανόπουλος το ίδιο το βράδι του θανάτου του. Αυτά είναι πράγματα που νομίζω η κοινή λογική απαγορεύει ακόμα και με τη συγκατάθεση των οικείων του... Αν βέβαια ρωτήθηκαν οι άνθρωποι, γιατί πιθανά το γεγονός να καλυπτόταν από κάποια "ψιλά γράμματα" του τηλεοπτικού συμβολαίου...
Τη δεύτερη ντροπή δεν την έχουμε ζήσει ακόμα, αλλά την περιμένουμε. Περιμένουμε η Ελληνική Αστυνομία να βρει το δολοφόνο. Γιατί βέβαια, κάθε έγκλημα που προκαλεί αίσθηση στο πανελλήνιο πρέπει να εξιχνιάζεται υποχρεωτικά, ενώ φυσικά κάποιον φουκαρά που θα μαχαιρώσουν στο απέναντι διαμέρισμα θα τον περάσουμε στο αρχείο τήν ίδια κιόλας βδομάδα... Όπως και νάχει, Σεργιανόπουλος ήταν αυτός, η Αστυνομία πρέπει να βρει τη λύση του μυστηρίου...
Για σκεφτείτε τι θα λένε και οι Κούγιες...
Καλό ταξίδι στον ηθοποιό, και προσωπικά πιστεύω ότι με τόση άνεση στο συγκεκριμένο χώρο θα μπορούσε να έχει κάνει πολύ σημαντικότερα πράγματα...
Αυτά.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο ΕΝΑ ΠΙ Μ' ΕΝΑ ΒΗΤΑ ΜΠΡΟΣ ΕΙΠΕ:
Επίτρεψέ μου να συμφωνήσω... διαφωνώντας.
Όντας από την άλλη άκρη του φάσματος (ναι, ναι, αυτή με τους Παπουτσωμένους Γάτους και τις δουλειές του ποδαριού) και μη θεωρώντας εαυτόν ηθοποιό της πλάκας, οφείλω ταυτόχρονα να πω ότι παντού και πάντα συνέβαινε, συμβαίνει και θα συμβαίνει να έχουν κάποιοι δουλειά "κάθε χρόνο" και να αμείβονται αδρά. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ διάλεξε αυτόν τον δύσκολο δρόμο να πορευτεί στη ζωή του το ήξερε αυτό εξαρχής. Ήξερε για το σταρ σίστεμ, για την ανεργία, για τους "πλάγιους ελιγμούς" (που μην ξεγελιέται κανένας, υπάρχουν παντού, ακόμα και στο δημόσιο του βολέματος!). Κι όμως αποφάσισε να προχωρήσει, οπότε οφείλει και να μη γκρινιάζει! Και στο κάτω κάτω, κανένας δεν έγινε ηθοποιός για λόγους βιοπορισμού, αλλά από μια εσωτερική ανάγκη, εντός ή εκτός εισαγωγικών! Τα λέω για να τ' ακούω κι εγώ όταν παρασύρομαι σε στιγμές αδυναμίας. Ας μην τα ρίχνουμε όλα στο σύστημα για να καλύπτουμε τη δική μας έλλειψη σθένους ή την τεμπελιά μας. Το λέω γιατί πολλοί συνάδελφοι το έχουν κάνει σύστημα και ο υπογράφων αγωνίζεται σκληρά για να μην του προκύψει κάποια μέρα ως τρόπος ζωής. Είναι κάτι τρομερά "ελκυστικό" που αυτομάτως μετατοπίζει τα βάρη αλλού, αλλά ταυτόχρονα σού αφαιρεί μεγάλο μέρος της αξιοπρέπειάς σου.
Είναι γεγονός: Αν εξαιρέσουμε ένα πολύ μικρό ποσοστό συναδέλφων που είχαν πριν ακόμα βγουν από τη δραματική σχολή τη βεβαιότητα ότι θα κάνουν καριέρα χάρη στο όνομα (ή και το θέατρο!) του μπαμπά ή της μαμάς (όπου επίσης υπάρχουν εξαιρέσεις - φωτεινότατο το παράδειγμα της Αγγελικής Παπαθεμελή, που όποιος υποστηρίζει ότι ανέβηκε με τις πλάτες του πατέρα της μάλλον δεν την έχει δει ποτέ στη σκηνή), οι υπόλοιποι ξεκινούν μέσα στην καταχνιά και την αβεβαιότητα. Όσο και να παραμυθιάζουν τα παιδιά στις (αμέτρητες πια) σχολές, ο χώρος είναι σκληρός. ΠΟΛΥ σκληρός.
Κι εγώ, ξέροντας το χώρο όσο τον ξέρω, είμαι κατά 99,9% βέβαιος ότι ένα παιδί που κατέβηκε από τη Δράμα για να κάνει καριέρα στην Αθήνα μάλλον δεν είχε τέτοιου είδους "πλάτες". Σίγουρα χρειάστηκε να το παλέψει - το πώς δεν είναι δουλειά μου να το κρίνω, πάντως το γεγονός ότι το γυαλί δεν τον "ξέρασε" τόσα χρόνια δείχνει ότι τέλος πάντων "κάτι" είχε. Όσο για τις κοκαϊνες και τους επιβήτορες, να θυμίσω ότι ελάχιστοι ως καθόλου "άγιοι" υπάρχουν στο συγκεκριμένο χώρο. Να χρησιμοποιήσω εδώ το παράδειγμα του κορυφαίου Έλληνα σκηνοθέτη όλων των εποχών (Κουν), που ΔΙΚΑΙΩΣ δεν επικρίνεται για τις ανθρώπινες αδυναμίες του μετά από τέτοια προσφορά στο θέατρο. Αλήθεια, ξέρει κανείς ότι ο (μακαρίτης) μέγιστος Άγγλος ηθοποιός Σερ Τζον Γκίλγκουντ ήταν δεδηλωμένος ομοφυλόφιλος, συζούσε με άντρες και κάποτε (ήδη διάσημος) είχε συλληφθεί για ψωνιστήρι σε δημόσιες τουαλέτες; Αυτό άραγε μειώνει σε κάτι την αξία του ως καλλιτέχνη; Για μένα, με τίποτα.
Το παραπάνω επιχείρημα ενισχύεται και από την άποψη των συναδέλφων του Σεργιανόπουλου για την ποιότητά του ως ανθρώπου. Τυχαίνει αυτή τη στιγμή να δουλεύω στον ίδιο θίασο με μια συνάδελφο που ακόμα δεν έχει ξεπεράσει το σοκ τού "πώς χάθηκε έτσι ένα παιδί τόσο ευγενικό και γλυκομίλητο, που ποτέ δεν έκανε τον παραμικρό βεντετισμό, καθόταν και περίμενε υπομονετικά να έρθει η σειρά του να γυριστούν οι σκηνές του και δεν ζητούσε καν να του φέρουν έναν καφέ" (όπως θα έκαναν, και μάλιστα επιτακτικά, κάτι ψωνισμένα μειράκια - συμπληρώνω εγώ). Για τον συγκεκριμένο, όσο και να ισχύει το "ο αποθανών δεδικαίωται", δεν έχω ακούσει ούτε μία κακιά κουβέντα ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ. Από τους υπόλοιπους ακούω συνέχεια το ίδιο: "Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρων οι κότες". Κι αυτή η φράση ενέχει φυσικά ΚΑΙ φθόνο, (ξανα)επίτρεψέ μου.
Όταν θα ξεκαθαριστεί η υπόθεση (για το ρόλο της αστυνομίας συμφωνώ απόλυτα μαζί σου), θα φανεί, είμαι βέβαιος, ότι το έγκλημα ΔΕΝ ήταν σεξουαλικό. Μάλλον ο φουκαράς κάποιον είχε "δώσει" μετά την περιπέτειά του με τα ναρκωτικά, και αυτό πλήρωσε. Ο "άγνωστος αλλοδαπός" μάλλον είχε πληρωθεί για να κάνει αυτό που έκανε, ίσως έστω πλησιάζοντάς τον με το άγγιγμα της "ευαίσθητης" χορδής του. Μα να σου πω και κάτι; Το τι έκανε ο Σεργιανόπουλος στο κρεβάτι του δε με αφορά καθόλου, εφόσον (αποδεδειγμένα) δεν ήταν από τις γνωστές "κακιασμένες" που τείνουν να μετατρέψουν το χώρο σε τσιφλίκι τους, με τη σύμπραξη υψηλά ισταμένων (κοινωνικά και οικονομικά) "ομοϊδεατών" τους (ονόματα δε λέμε αφού τα ξέρουν όλοι).
Από δε τα κανάλια, εντάξει, εννοείται ότι δεν περίμενα κάτι καλύτερο... Ούτε στην περίπτωση της προβολής του επεισοδίου ούτε σε τίποτα άλλο... Αυτή την κακομοίρα την αδελφή του δεν πρέπει να την άφησαν σε χλωρό κλαρί... Όρνια του κερατά, που βρήκαν τον κοσμάκη που ζητάει κάτι ν' ασχοληθεί για να ξεφύγει από τα προβλήματά του και του το δίνουν απλόχερα... Όπως κάποτε η χούντα έκανε τις φιέστες και θεοποιούσε καλλιτέχνες και ποδοσφαιριστές........
Ο χρήστης evangelia είπε…
ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΩΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΚΡΑΙΟΥΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ! ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΛΟΓΩ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ! ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΑΡΑΓΕ, ΠΡΕΠΕΙ Ο ΝΕΚΡΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ? Η ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΑΦΟΥ, ΑΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ, ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΖΟΥΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ? ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΒΕΒΑΙΑ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ ΦΑΝΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΩΣ ΤΑ ΜΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΙΧΕ ΤΟ ΣΤΑΡ, ΑΛΛΗ ΤΟ ΜΕΓΚΑ, ΑΛΛΗ Ο ΣΚΑΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΝΑΛΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥς ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ. ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΙΕΚ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΟΥ ΘΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ! ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΙ Ο ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟΣ?ΑΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΙ ΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΔΕΙΚΤΗ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ STAR CHANNEL!
Ο χρήστης Katerina ante portas είπε…
΅Εγώ θα σχολιάσω το καλλιτεχνικό μέρος και θα συμφωνήσω ότι η μανιέρα και η επανάληψη στο γυαλί δεν καταξιώνει τον ηθοποιό.
Έπειτα, θα θυμηθώ τον Χατζιδάκη και τη γνωστή ατάκα του..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θα μπορούσα να καθίσω να γράψω ένα μήνυμα ευπρεπές αντικρούοντας τις παπαροφιλοσοφίες σου, αλλά και να το κάνω καλύτερος άνθρωπος δεν θα γίνεις (έχει πιάσει κόκαλο ο φθόνος και η ασχετοσύνη) και ούτε που με νοιάζει κιόλας. Αποφάσιστα λοιπόν απλώς θα πέσω στο επίπεδό σου και θα σου πω ότι η ανοησία είναι σαν το μπούμερανγκ. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Ο χρήστης ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ είπε…
Don't worry, οι χειρότεροι άνθρωποι έτσι κι αλλιώς είναι το φόντο για να ξεχωρίζουν οι καλύτεροι...
Και η Σκόπελος είναι σαν τη μοσχαρίσια μπριζόλα, κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΤΑΞΗ ΤΟΥ '81, ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΑΓΙΑ...

ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ, ή τρία βράδια με τη μπαταρία της κουζίνας μου...

ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ...