ΓΙΑ ΒΑΛΕ!...


Αυτή εδώ είναι η γραμμή του προαστιακού σιδηροδρόμου, την οποία χρησμοποιεί και το ΜΕΤΡΟ προς το Αεροδρόμιο.

Στην άκρη της γραμμής βλέπετε μια μαύρη λωρίδα. Στην ουσία αυτό είναι μια σειρά από μικρά πλαστικά κουτιά για καλώδια, μήκους περίπου 80 εκατοστών το καθένα. Και υπάρχουν φυσικά και στη γραμμή του άλλου ρεύματος.

Αν πεις ότι ο προαστιακός κινείται μέσα στα 65 χλμ. της Αττικής οδού αλλά και καμιά εκατοστή ακόμα χιλιόμετρα προς το Κιάτο, και κάνεις τη διαίρεση, προκύπτουν περίπου 413000 τέτοια κουτιά.

Τα κουτιά αυτά γράφουν στο καπάκι τους "SIEMENS"...

Και λέω εγώ τώρα, πόσο να μας τα πούλησαν; 10 ευρώ το ένα στην ξεφτιλα; 4 εκατομμυριάκια ευρώ;

Για βάλε...

(Αν κάποιος ξέρει ακριβώς την τιμή προμήθειας, ευπρόσδεκτη)

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΒΟΥ-ΜΟΥ-ΔΟΥ-ΟΛΟΥ
Ρε τι μας νοιάζει εμας για τη siemens !!! Τα μαθες ; αποφυλακιστηκε η πρωην 35χρονη και νυν 36χρονη . Και ..... ολα στο αρχειο ! (Λες τετοιες γκομενες να καταντησουμε να χτυπάμε σε καμιά 15αριά χρόνια);
Ο χρήστης ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ είπε…
Και άκου πλάκα, εγώ δεν την είχα δει στη φάτσα μέχρι τώρα.Και μου λύθηκε η απορία πως μπορεί να είναι στη φάτσα μια γυναίκα που παίρνει π... από το Ζαχόπουλο...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ, ή τρία βράδια με τη μπαταρία της κουζίνας μου...

ΤΟ ΡΗΜΑ "ΠΑΡΑΔΙΔΩ"

AX ! ΛΑΔΟΚΑΜΠΕ ! ...