ΤΖΙΜΑΚΟΣ...



Απολαυστικός για ακόμα μια φορά χτες το βράδι ο Τζιμάκος.


Το μαλλί πήγε γύρω στα 50 το άτομο, αλλά άξιζε, αν και με αρκετές επαναλήψεις από πέρσι. Καταπληκτικοί οι μουσικοί και πολύ σωστός ο ήχος του μαγαζιού, δεν μας ενόχλησε παρόλο που καθίσαμε δίπλα στα drums. Φαίνεται έκανε δουλειά εκείνο το plexi-glass που μεσολαβούσε, ξέρετε, σαν αυτά που βάζουνε στην Αττική Οδό.

Μοναδική παραφωνία το "μπόμπα" Famous Grouse, που ο "γάτος" φίλος Γιάννης το έπιασε από την ώρα που το φέρανε. Ένα χάραγμα στο λαιμό του μπουκαλιού, σημάδι ότι ανοίχτηκε με εξωλκέα για να αντικαταθεί το περιεχόμενο. Και επίσης η βαλβίδα, που άφηνε το μπουκαλι να αδειάζει σαν νεράκι...
Εγώ βέβαια, πάντα δύσπιστος : "Έλα μωρέ, οι πολύ γνωστοί δεν τα κάνουν αυτά, γιατί θα τους κράξουν. Αυτά γίνονται σε πιο μικρά μαγαζιά...". Εμένα μου λες...
Παρά λοιπόν τα αραιώματα με πολλά παγάκια, pepsi κλπ., το τελευταίο επιχείρημα της σχετικής κουβέντας ήταν προφητικό : "Το πρωί σίγουρα θα καταλάβεις αν ήταν μπόμπα". Όπερ και εγένετο...
Τέλος πάντων, είναι κρίμα να μας κοροϊδεύουν και ακόμα χειρότερο να το ξέρουμε κι από πάνω. Αλλά τι να κάνουμε, μερικά πράγματα έχουν γίνει νόμος στη νύχτα, μην αρχίζουμε πάλι γκρίνιες... Στο κάτω-κάτω δε συχνάζω και παραπάνω από μια-δυο φορές το χρόνο σε τέτοια μαγαζιά.
P.S. : Πειράζει που επειδή ήξερα ότι θα μας φέρναν όλη κι όλη μια φούχτα ξηρούς καρπούς, είχα φροντίσει να έχω μαζί τις δικές μου (ολόφρεσκες) προμήθειες και περάσαμε όλο το βράδι; Είμαι πολύ γύφτος; Τη γνώμη σας παρακαλώ...

Σχόλια

Ο χρήστης ONOMATODOSIA είπε…
μια χαρα εισαι,,,ωστε ετσι στου τζιμακου ε ;
Ο χρήστης anarchitect είπε…
ΝΑΙ! ΕΙΣΑΙ!
Όχι πλάκα κάνω... ποιος ορίζει τι είναι γυφτιά ούτως ή άλλως?

Μια χαρά...!
Ελπίζω να πέρασες τέλεια...!
Ο χρήστης ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ είπε…
Αν σου πω ότι θέλαμε να σε καλέσουμε...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ, ή τρία βράδια με τη μπαταρία της κουζίνας μου...

AX ! ΛΑΔΟΚΑΜΠΕ ! ...

ΤΟ ΡΗΜΑ "ΠΑΡΑΔΙΔΩ"